Ami az online elérhető szolgáltatásokat illeti, nagyon körültekintően kell partnert választani magunknak, hiszen nem mindegy, hogy milyen megbízhatósággal tudunk majd együttműködni. A cégkivonat igénylés jellemzően az egyszerűbb feladatok közé tartozik, hiszen meglehetősen automatizált a dolog.
Elég megadni a cégünk nevét, majd néhány egyéb adatot, aminek során csak arra kell figyeljünk, hogy pontosan írjunk minden karaktert. Ezt követően a több elérhető lehetőség közül gondosan ki kell választani, hogy nekünk melyikre van szükségünk. Ez a rész nem mindig bizonyul egyszerűnek, hiszen néha nem nagy a különbség az egyik és a másik kategória között.
Amennyiben bizonytalanok vagyunk, hogy nekünk éppen melyik dokumentumra van szükségünk, célszerű egyeztetni azzal a szervvel vagy intézménnyel, aki kéri tőlünk a szóban forgó papír felmutatását. Ők egészen biztosan meg fogják tudni mondani, hogy mi az elvárásuk, mire kíváncsiak. A cégkivonat igénylés nem szabad rémisztően hasson ránk, hiszen nem bonyolult.